dinsdag 24 juni 2014

Amsterdam Centraal - Huizen 36 km.!

Ben een beetje laat met het schrijven...
Maar vrijdag 20 juni zijn Lisa en ik vanaf Amsterdam Centraal naar Huizen gelopen, 36 km. weer erbij in de benen.

De dag ervoor contact gehad met Lisa over het tijdstip van afspreken op het Centraal in Amsterdam. Het werd een trein later in verband met het toch wel erg vroeg opstaan voor ons beide.... Niet helemaal gewend hé!
De NS had niet helemaal zijn dag want Lisa en ik hadden allebei vertraging door het wachten voor een rood sein. Uiteindelijk elkaar gevonden en pas rond 9.00 uur de start van de tocht ingezet.




Een stukje door Amsterdam gelopen.....

Over het Amsterdam Rijnkanaal gelopen en er langs heen de route voorgezet naar Huizen.
Onze route staat op papier maar als plattegrond met weinig straatnamen en/of beschrijving. Dit maakt het soms wat lastig en dus af en toe even zoeken en een paar meters verkeerd gelopen... Ach kan ook geen kwaad om wat extra meters te maken : )....
Wederom liepen we tussen onze grote vrienden door die we toch elke route wel tegen zijn gekomen of tussendoor moesten lopen, de schaapjes.
Onze gebruikelijke koffiepauze gehouden na ongeveer 15 km.
                                                                          

 


Langs Muiderslot gelopen, prachtig daar!!!!







Van Muiderslot door richting Naarden. Ik zie een bordje "Amersfoort 24 km." Ik zeg met een grote glimlach tegen Lisa, zullen we?! Hahaha met al bijna 30 km. in onze benen is het nog best een eind. Totaal zouden we op 54 km. uitkomen.
Maar ja, met de 4-daagse loop ik dat eind ook bijna.... Toch maar voor gekozen om het niet te doen ; )
Bij Naarden-vesting een stuk door het weiland gelopen met hindernissen in de vorm van hekjes waar we overheen moesten. Ach een beetje afwisseling was best leuk, hihihi....
We merken wel allebei dat we weinig tot geen last hebben van de benen maar enkel de voeten die we toch wel voelen.
Na 36 km. met veel water aan onze linkerkant, veel wind, koeien en natuurlijk de schaapjes bereiken we Huizen!! Jeeejjjj, blij, blij!!!
We parkeren ons zelf op het terras en ja ja daar issie weer de welbekende afsluiter, BIERTJE!!!
 
 
Na deze overheerlijke afsluiting en wachten tot het regenbuitje is overgetrokken, vertrekken we richting een bushalte. Onze navigatie gaf aan dat dit nog 2 km. lopen is. Dus die tellen we nog even bovenop de 36 natuurlijk ; )
We komen uit bij een wat groter busstation en hier de bus gepakt richting een treinstation om allebei onze weg te vervolgen naar huis. Thuis mijn voetjes weer goed verzorgd en vooral niet teveel meer op gelopen...
 
Mijn grote dank voor jou Lisa!!!!! Het was geweldig om met je te lopen/trainen!!!!!
 

4 opmerkingen:

  1. Ik vond het ook geweldig om met jou mee te trainen! Zetten we gewoon een vervolg op voor na de Nijmeegse vierdaagse ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Muiden was ik vandaag ook. Mooie omgeving om eens rond te lopen. Top dat het wandelen zo goed gaat.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja prachtig daar! Idd fijn dat lopen me niet echt tegen valt ;)

      Verwijderen